Τι δεν μας αρέσει στα ξενοδοχεία

Μικρά ή μεγάλα, ακριβά ή φθηνά, εντός ή εκτός μόδας, ο σκοπός των ξενοδοχείων είναι ένας: να κάνουν όσο το δυνατόν πιο άνετη και ευχάριστη τη διαμονή του επισκέπτη. Παρ' όλα αυτά, οι άνθρωποι που ταξιδεύουν συχνά για δουλειά ή για διασκέδαση βρίσκουν αρκετά ψεγάδια στα δωμάτια ή στους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχείων, παραλείψεις ή κακώς κείμενα που, αν διορθωθούν, θα διευκολύνουν κατά πολύ την παραμονή μας. Γιατί, κακά τα ψέματα, όταν ένα σημαντικό κομμάτι του ταξιδιωτικού μας προϋπολογισμού ξοδεύεται για το ξενοδοχείο, ε, τότε καλά θα κάνουμε να είμαστε απαιτητικοί ως πελάτες.

Οι πολυταξιδεμένοι συνεργάτες της Πυξίδας σκέφτηκαν, ρώτησαν και συμπλήρωσαν τον κατάλογο με τα "παράπονά" σχετικά με τα ξενοδοχεία και ιδού το αποτέλεσμα:

Ενώ πλέον ο φορητός υπολογιστής θεωρείται απαραίτητο αξεσουάρ του σύγχρονου επαγγελματία που ταξιδεύει για δουλειές, πολύ λίγα δωμάτια ξενοδοχείων έχουν τις κατάλληλες πρίζες/υποδοχές για κομπιούτερ και σύνδεση με το Internet. Κανονικά θα έπρεπε δίπλα στο τηλέφωνο να υπάρχει ένα φυλλάδιο που να ενημερώνει σχετικά με τις υπηρεσίες του Διαδικτύου, καθώς και τις ανάλογες οδηγίες σύνδεσης.

Αν κάποιος αρέσκεται να διαβάζει για λίγο προτού κοιμηθεί, σε πολλά δωμάτια ξενοδοχείων θα έχει πρόβλημα. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, το φως που προέρχεται από το αμπαζούρ στο κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι ή από τη λάμπα πάνω από το προσκέφαλο είναι πολύ αχνό, με συνέπεια να δυσκολεύεται ο αναγνώστης.

Πολλοί παραπονιούνται για την τεχνητή ατμόσφαιρα των δωματίων των ξενοδοχείων. Εχετε παρατηρήσει ότι τα παράθυρα στα περισσότερα ξενοδοχεία δεν ανοίγουν; Αυτό το καθεστώς δυσκολεύει τον ύπνο αρκετών ανθρώπων που τους αρέσει να αερίζουν το δωμάτιο προτού κοιμηθούν.
Δεν υπερβάλλουν μερικοί οι οποίοι όταν ταξιδεύουν έχουν πάντα στη βαλίτσα τους ένα ζευγάρι σεντόνια. Σε αρκετά ξενοδοχεία τα σεντόνια είναι τόσο κολλαρισμένα που... γδέρνουν. Το ίδιο ισχύει και για τα μαξιλάρια.

Ακόμη και αν ένα ξενοδοχείο έχει οργανωθεί πλήρως, ως και την τελευταία λεπτομέρεια, η πρώτη εντύπωση στον χώρο υποδοχής μετράει πολύ για όλους τους επισκέπτες. Παρ' όλα αυτά, το βλέμμα των περισσότερων υπαλλήλων που βρίσκονται στη ρεσεψιόν είναι παγερό ή τουλάχιστον άκρως επαγγελματικό. Κρίμα, γιατί οι περισσότεροι ταξιδιώτες τείνουν να επιλέγουν τα ξενοδοχεία με βάση την αμεσότητα και τη φιλική διάθεση που επιδεικνύει το προσωπικό.

Οσο άρτια οργανωμένο και αν είναι ένα ξενοδοχείο, παραμένει αναπάντητο το ερώτημα γιατί οι υπάλληλοι στη ρεσεψιόν χρειάζονται τόση ώρα για να βγάλουν τον λογαριασμό. Εφόσον όλα καταγράφονται σε κομπιούτερ, μία προτεινόμενη λύση είναι να υπάρχουν στον χώρο υποδοχής ηλεκτρονικά μηχανήματα, όπως τα ΑΤΜ, τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης/κατάθεσης στις τράπεζες, μέσω των οποίων θα μπορεί ο επισκέπτης να πληρώνει τον λογαριασμό και να λαμβάνει μια απόδειξη.

(πηγή: BHMA)

Δεν υπάρχουν σχόλια: