Δικαιολογίες του... αέρα

Οταν ταξιδεύετε με το αεροπλάνο καλό είναι να μην ερμηνεύετε κατά γράμμα τον διαφημιστικό ισχυρισμό πολλών αεροπορικών εταιρειών ότι "οι ουρανοί είναι δικοί σας". Γιατί; Κατά καιρούς οι εταιρείες αποκαλύπτουν τα διάφορα τεχνάσματα που σκαρφίζονται οι επιβάτες για να "κερδίσουν" καλύτερη θέση, χωρίς να τη δικαιούνται ή να την έχουν πληρώσει.

Τα πιο συνηθισμένα:
Πρώτη περίπτωση: Ο επιβάτης παίρνει το πιο κατηγορηματικό ύφος του και λέει στην αεροσυνοδό που τον υποδέχεται στην είσοδο του αεροσκάφους: "Η συνοδός εδάφους με διαβεβαίωσε ότι εσείς θα με αφήσετε να καθήσω όπου θέλω". Για να μη βρεθείτε σε δύσκολη θέση, καλό είναι να γνωρίζετε ότι υπάρχει συνεχής επικοινωνία μεταξύ των ιπταμένων και των συνοδών εδάφους σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας επιβίβασης. Αν λοιπόν στον έλεγχο εισιτηρίων σάς έχουν ήδη αρνηθεί καλύτερη θέση από αυτήν για την οποία έχετε πληρώσει, θα το γνωρίζουν.

Δεύτερη περίπτωση: Ο επιβάτης προς τον προϊστάμενο της πτήσης: "Εκανα τσεκ ιν εννέα ώρες νωρίτερα και η θέση που είχα επιλέξει δόθηκε από λάθος σε κάποιον άλλον. Μπορώ να καθήσω εκεί όπου αρχικά είχα διαλέξει;". Ο υπεύθυνος μπορεί να μάθει αμέσως την ακριβή ώρα που φθάσατε στον έλεγχο των εισιτηρίων.

Τρίτη περίπτωση: Αν υπάρχουν κενά καθίσματα στην καμπίνα, μην αλλάξετε θέση χωρίς να έχετε ρωτήσει, εκστομίζοντας την κοινότοπη δικαιολογία: "Πάντα ταξιδεύω έχοντας δίπλα μου μία κενή θέση". Η αεροσυνοδός μπορεί να σας τρομάξει υπενθυμίζοντάς σας ότι θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι τέτοιου είδους προνόμια χρεώνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: