Έως τα μέσα Ιανουαρίου «απογειώνεται» η νέα Alitalia

Στις 13 Ιανουαρίου αναμένεται να πραγματοποιήσει τις πρώτες της πτήσεις η νέα Alitalia. Σε ό,τι αφορά τον διεθνή εταίρο της του ιταλικού αερομεταφορέα, όλα δείχνουν -όπως αναφέρει ο Τύπος της χώρας- ότι θα επιλεγεί τελικώς η Air France, η οποία και θα εξασφαλίσει και το 25% του συνολικού κεφαλαίου.

Οι εφημερίδες La Repubblica και Corriere della Sera, καθώς και το πρακτορείο ειδήσεων ANSA αναφέρουν ότι η συμφωνία έχει ήδη οριστικοποιηθεί και πρόκειται να ανακοινωθεί επισήμως, τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Επίσης, με την Alitalia, συγχωνεύεται και η Air One, η μεγαλύτερη ιταλική ιδιωτική αεροπορική εταιρία. Οι 3.000 υπάλληλοί της, ανήκουν ήδη στο δυναμικό της νέας επιχείρησης.

Σύμφωνα με όσα δημοσιεύει ο ιταλικός Τύπος, προσελήφθησαν 10.150 μόνιμοι υπάλληλοι και εκκρεμεί ο καθορισμός του καθεστώτος εργασίας 650 εργαζομένων που ανήκουν στο προσωπικό εδάφους.

Με την επανεμφάνισή της, ως ιδιωτική πλέον εταιρία, η Αlitalia - Compagnia Aerea Italiana (Ιταλική Αεροπορική Εταιρία) θα φτάσει, σταδιακά, να πραγματοποιεί 733 πτήσεις ημερησίως, με 76 προορισμούς, βασιζόμενη σε 148 αεροσκάφη.

Η πλειοψηφία των μετοχών, θα πρέπει να παραμείνει σε ιταλικά χέρια, για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

(πηγή: www.in.gr, 3/1/2009)

H ιδιωτική, πλέον, Αλιτάλια ετοιμάζεται για απογείωση

Η νέα Αλιτάλια, είναι έτοιμη να κάνει την εμφάνισή της στην διεθνή αεροπορική αγορά, αναφέρει ο ιταλικός Τύπος. Στις 13 Ιανουαρίου, ο ιταλικός αερομεταφορέας, θα πραγματοποιήσει τις πρώτες του πτήσεις. Σύμφωνα με όσα δημοσιεύει ο ιταλικός Τύπος, προσελήφθησαν 10.150 υπάλληλοι με μόνιμο συμβόλαιο, ενώ εκκρεμεί ακόμη ο καθορισμός του καθεστώτος συνεργασίας 650 εργαζομένων που ανήκουν στο προσωπικό εδάφους.

Σε ότι αφορά τον διεθνή εταίρο της Αλιτάλια, όλα δείχνουν- όπως αναφέρουν οι μεγαλύτερες ιταλικές εφημερίδες-ότι θα επιλεγεί, τελικώς, η Air France, η οποία και θα εξασφαλίσει και το 25% του συνολικού κεφαλαίου.

Οι εφημερίδες «Λα Ρεπούμπλικα» και «Κορριέρε Ντέλλα Σέρα», αλλά και το πρακτορείο ειδήσεων «Ανσα», αναφέρουν ότι η συμφωνία έχει ήδη οριστικοποιηθεί και πρόκειται να ανακοινωθεί επισήμως, τις αμέσως επόμενες ημέρες. Επίσης, με την Αλιτάλια, συγχωνεύεται και η Air One, η μεγαλύτερη ιταλική ιδιωτική αεροπορική εταιρία. Οι τρεις χιλιάδες υπάλληλοί της, ανήκουν ήδη στο δυναμικό της νέας επιχείρησης . Με την επανεμφάνισή της, ως ιδιωτική πλέον εταιρία, η Αlitalia- Compagnia Aerea Italiana ( Αλιτάλια- Ιταλική Αεροπορική Εταιρία) θα φτάσει, σταδιακά, να πραγματοποιεί 733 πτήσεις ημερησίως, με 76 προορισμούς, βασιζόμενη σε 148 αεροσκάφη. Η πλειοψηφία των μετοχών, θα πρέπει να παραμείνει σε ιταλικά χέρια, για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Μετά από τις «πολεμικές» και τις «συγκρούσεις» των τελευταίων μηνών, η τελική επιλογή της Air France, θα πρέπει να σημάνει και την ενίσχυση του αεροδρομίου της Ρώμης Fiumicino Leonardo Da Vinci, έναντι εκείνου του Μιλάνου, Malpensa. Από την Αιώνια Πόλη θα απογειώνονται 13 υπερατλαντικές πτήσεις και μόνο τρεις από την ιταλική συμπρωτεύουσα.

Το σύμβολο της εταιρίας, με τα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας, παραμένει αμετάβλητο, κάτι που αναμένεται να βοηθήσει στην επανακατάκτηση των πελατών που είχαν απομακρυνθεί από την Αλιτάλια, τους τελευταίους μήνες, λόγω των συνεχών ακυρώσεων και απεργιακών κινητοποιήσεων.

Στο μεταξύ, ο Αουγκούστο Φαντότσι, ο έκτακτος διαχειριστής, που κράτησε τα ηνία της εταιρίας, κατά τους δύσκολους μήνες της ιδιωτικοποίησης, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «L’ Espresso», δηλώνει: «η δημόσια Αλιτάλια πέθανε από μεγαλομανία, όχι εξαιτίας του ότι μειώθηκαν οι πτήσεις. Η πραγματική αιτία, είναι ότι συντηρήθηκε μια υποδομή, που ήταν υπερβολικά μεγάλη, σε σχέση με τις δυνατότητές της, να παράγει κέρδος».

(πηγή: www.flash.gr, 2/1/2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια: